Ο Απολογισμός του Φίλιππου Αναστασιάδη.

Φίλες και φίλοι,

Το κράτος κλυδωνίζεται από μία πρωτοφανή οικονομική και λειτουργική κρίση, η Αυτοδιοίκηση περνά τη θεσμική και οικονομική της απαξίωση. Η Κοινωνία μας, οι εργαζόμενοι, όλοι μας, βρισκόμαστε προ του φάσματος της ανεργίας, της ανέχειας, των νέων δεδομένων.

Και εκεί Εμείς, ο Δήμος Παγγαίου , στέκεται ΟΡΘΙΟΣ με:

 Πολύ δουλειά και διάθεση προσφοράς.

 Γνώση και εμπειρία στην Οργάνωση και στη Διοίκηση.

 Ανθρωπιά.

 Προώθηση και ανάδειξη του Επαγγελματισμού και του Χρέους Προσφοράς των Στελεχών του.

 Ανάπτυξη του Εθελοντισμού και της Χορηγίας.

Νοικοκύρεμα στα Οικονομικά και Διοικητικά.

 Περιορισμό των δαπανών.

 Διαφάνεια και Εντιμότητα ΠΑΝΤΟΥ.

Σήμερα, ένα μισό χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας,  έχουμε ένα Δήμο, με υποδειγματική καθημερινή λειτουργία που σέβεται και υπηρετεί τον πολίτη. 

Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση έχουμε σε εξέλιξη μεγάλα έργα που στηρίζουν το Παρόν και το Μέλλον του Τόπου μας
-Μελετούμε για την ένταξη έργων και μελετών σε αναπτυξιακά προγράμματα που σύντομα ευελπιστούμε ότι θα ανοίξουν οι νέες προσκλήσεις δράσεων.
-Με την Γνώση και Εμπειρία που στήριζαν και στηρίζουν οι Εργαζόμενοι του Δήμου Παγγαίου και κυρίως εσείς οι Δημότες, κρατήσαμε όρθιο το Δήμο, +αναδεικνύοντας όλα τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.

 Με αυτά τα λόγια έκλεισε την ομιλία του ο Φίλιππος Αναστασιάδης στην απολογιστική συνεδρίαση της Κυριακής. Η απολογιστική ομιλία του Δημάρχου είχε διάρκεια 48 λεπτά και ο Φίλιππος Αναστασιάδης έκανε ένα πλήρη απολογισμό με πολλά στοιχεία. Μπορείτε να την δείτε στο πιο κάτω βίντεο. Ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιαδης ξεκίνησε τον απολογισμό της Διοίκησης του λέγοντας: 
Στον αγώνα μας να αναβαθμίσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε στο Δήμο Παγγαίου με λιγότερα χρήματα, με λιγότερο  προσωπικό, στηριχθήκαμε στο δικό μας μοντέλο διοίκησης, που επιβάλλει μετρημένες κινήσεις πάντα με γνώμονα τις βασικές αρχές μας , οι οποίες είναι:

• Επαγγελματισμός και Διαφάνεια παντού.

• Μηδενική ανοχή στα φαινόμενα κακοδιαχείρισης.

• -Σχέδιο, προγραμματισμός, στόχοι με μετρήσιμα αποτελέσματα.

• -Ευθύνη και Σεβασμός απέναντι στον πολίτη, χωρίς εμπάθειες, ρεβανσισμούς, έχθρες, ίντριγκες και συμφέροντα.

Eπιλέξαμε συνειδητά να μη βάλουμε το Δήμο μας σε τροχιά ελλειμμάτων αλλά να τον νοικοκυρέψουμε.

Ο δήμαρχος αμέσως μετά αναφέρθηκε στον δημοκρατικό τρόπο διοίκησης που πλέον έβγαλε τον δήμο από δικτατορικό γύψο της προηγούμενης διοίκησης και της φασιστικής νοοτροπίας του πρώην προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου που απαγόρευε την βιντεοκάλυψη των συνεδριάσεων τονίζοντας:  

Η προηγούμενη Διοίκηση ουσιαστικά απαγόρευε την δημοσιότητα των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου επιδιώκοντας να λειτουργεί εν κρυπτώ και εν αγνοία των Δημοτών.
Η νέα Δημοτική αρχή τηρώντας την προεκλογική της δέσμευση επιδιώκει την δημοσιότητα και την διαφάνεια επιτρέποντας σε όποιον επιθυμεί να βιντεοσκοπεί τις συνεδριάσεις του Δ.Σ., αλλά και μεταδίδοντας ζωντανά αυτές μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου.

Μετά ο δήμαρχος άρχισε τον οικονομικό απολογισμό κάνοντας λόγο για το τι παρέλαβε η διοίκηση δηλαδή

Το πραγματικό διαθέσιμο ποσό που παρέλαβε ήταν 1.009.964,53€. από τα οποία 326.001,70€ που αφορούν έσοδα ειδικού σκοπού και άλλα 650.000,00€ περίπου που αφορούν μισθοδοσία προσωπικού που βάσει νόμου να έχουμε πάντα στο ταμείο με αποτέλεσμα το τελικό ποσό που απέμενε διαθέσιμο για πληρωμές εργολάβων, προμηθευτών κλπ ήταν τελικά 34.000,00€ περίπου.


Οι τιμολογημένες οφειλές του Δήμου προς τρίτους στις 31/8/2014 ανέρχονταν σε 1.900.000,00€ περίπου. Οι οφειλές από εκτελεσμένες συμβάσεις έργων που δεν είχαν τιμολογηθεί ανέρχονταν σε 1.500.000,00€ περίπου.Αναφέρθηκε σε δικαστικές εκκρεμότητες άνω των 3.000.000,00€ και τις χαρακτήρισε ως βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια του Δήμου.

Ενημέρωσε  ότι ακόμα και σήμερα καθημερινά προκύπτουν λογαριασμοί τόκων από καθυστερήσεις στις πληρωμές έργων όπως επίσης και απαιτήσεις από προμήθειες και εργασίες που πραγματοποιήθηκαν χωρίς να υπάρχουν αποφάσεις αναθέσεων, συμβάσεις και εγγεγραμμένες πιστώσεις στους προϋπολογισμούς.
Κατήγγειλε το όργιο με τις υπέρογκες αποζημιώσεις (αμοιβές)  για αυτούς που διετέλεσαν Πρόεδροι και Διευθύνοντες Σύμβουλοι στη Μονομετοχική Α.Ε. και από την άλλη αφέθηκαν απλήρωτες υποχρεώσεις προς το ΙΚΑ και το Δημόσιο ύψους πολλών χιλιάδων ευρώ, για τα οποία άμεσα θα ζητηθεί από τους υπόλογους να λογοδοτήσουν.
Σκιαγράφησε την νοσηρή κατάσταση που παρέλαβε στα ΝΠΔΔ, στην Κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου και στην Ανώνυμη Μονομετοχική Εταιρία.  

Αναφέρθηκε στους απλήρωτους λογαριασμούς  ΔΕΗ και ΟΤΕ από τα σχολεία, τους παιδικούς σταθμούς και τα ΚΑΠΗ που ξεπερνούσαν στις 31/8/2014 τις 100.000,00€.


Για τα οικονομικά τεκταινόμενα του 2015 ο Δήμαρχος είπε:


οικονομικά συγκρητικά

Στις 31/12/2015 το λογιστικό υπόλοιπο διαθεσίμων(ταμείο+καταθέσεις) ανέρχονταν σε 1.561.444,95€.

Από το ποσό του 1.561.444,95€ πρέπει να αφαιρεθούν 128.642,91€ που αφορούν έσοδα ειδικού σκοπού και άλλα 650.000,00€ περίπου που αφορούν μισθοδοσία προσωπικού και είμαστε υποχρεωμένοι βάσει νόμου να έχουμε πάντα στο ταμείο.


Το τελικό ποσό που απέμενε διαθέσιμο για πληρωμές εργολάβων, προμηθευτών κλπ ήταν τελικά 782.802,04€ περίπου.
Οι τιμολογημένες οφειλές του Δήμου προς τρίτους στις 31/12/2015 μειώθηκαν σε 1.037.000,00 περίπου. Αν διαθέσουμε δηλαδή τα 782.802,04€ που είναι διαθέσιμα για πληρωμές τότε προκύπτει υπόλοιπο τιμολογημένων οφειλών 254.198,00€.
Καταφέραμε δηλαδή μετά από δεκαπέντε μήνες Διοίκησης του Δήμου να μειώσουμε τις τιμολογημένες οφειλές κατά 1.600.000,00€ περίπου.

Και χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος είπε:

Συμπερασματικά να πούμε ότι παραλάβαμε τραγική οικονομική κατάσταση – πολύ χειρότερη απ΄ότι φανταζόμασταν (αφού ο Ξουλόγης έλεγε ότι Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ) στις 31-12- 2013- και καταφέραμε σε σύντομο χρονικό διάστημα περιορίζοντας τις σπατάλες και εντατικοποιώντας την είσπραξη των εσόδων και των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων μας, να εξυγιάνουμε και να βελτιώσουμε θεαματικά την οικονομική θέση του Δήμου.
Και όλα αυτά καταργώντας και κάποια άδικα τέλη(όπως το τέλος των 20€ για τα νεκροταφεία που επιβαλλόταν σε όλους τους Δημότες) και μειώνοντας άλλα (όπως τα τέλη χρήσης κοινοχρήστων χώρων για τους επαγγελματίες).

Λειτουργικά έξοδα.

 Αναφορά έγινε και στις υπέρογκες καταναλώσεις καυσίμων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι πέντε Δήμοι που συνενώθηκαν είχαν: 

το 2010 κόστος προμήθειας καυσίμων 355.000,00€ περίπου ενώ 

το 2013 ο Ενιαίος Δήμος Παγγαίου είχε 538.000,00€ κόστος καυσίμων 

το 2014 είχε 471.625,86

και το 2015 μειώθηκε στα 383.389,32€

ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ –ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

 2013  643.890,63 

 2014  428.589,70

 2015  280.042,33

Για τους αμμολόφους 

Σχετικά με την είσπραξη των εσόδων ότι άστοχες και καθυστερημένες κινήσεις αναφορικά με την  δημοπράτηση του αιγιαλού οδήγησαν σε μη είσπραξη και  τεράστιες απώλειες εσόδων-κυρίως από τους αμμολόφους- κατά τα έτη 2013 και 2014 και δεν θέλω να το συνδυάσω με την ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ κάποιων της προηγούμενης Διοίκησης σε ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ των ΑΜΜΟΛΟΦΩΝ.

Το 2015 η Διοίκηση του Δήμου κατάφερε, με συντονισμένες ενέργειες, να εισπράξει σημαντικά ποσά από τη χρήση του αιγιαλού και των κοινοχρήστων χώρων. 

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Προτεραιότητα της υπηρεσίας μας αποτελεί η εξασφάλιση ενός βιώσιμου και υγιούς περιβάλλοντος.

Ο σεβασμός στο περιβάλλον πρέπει να καλλιεργηθεί στην συνείδηση του καθενός μας.

Η ανάγκη να προστατεύσουμε και να διαχειριστούμε σωστά το περιβάλλον πρέπει να αποτελέσει τον πρωταρχικό μας στόχο, ίσως και τρόπο ζωής για όλους μας.

Σε αυτήν την προσπάθεια ζητάμε αρωγούς τους πολίτες μας.

Η υιοθέτηση μιας υγιούς περιβαλλοντικής συμπεριφοράς θα πρέπει να μας αγγίζει όλους.

Η διεύθυνση καθαριότητας εργάζεται επίμονα και επίπονα συνεχώς για να προσφέρει τις υπηρεσίες της στο έπακρο σε καθημερινή βάση.

Το κόστος αποκομιδής απορριμμάτων στοίχιζε στο Δήμο πάνω από 115,00€ ανά τόνο ενώ εμείς σε διαγωνισμό που προκηρύξαμε για τις Δ.Ε. Ελευθερών και Ορφανού για το έτος 2015 πετύχαμε τιμή 54,20€ ανά τόνο.

 Εξυπακούεται ότι η αποκομιδή έγινε με απορριμματοφόρα του εργολάβου, καύσιμα του εργολάβου, Προσωπικό του εργολάβου, συντηρήσεις – ανταλλακτικά του εργολάβου.

Σε αντίθεση με την προηγούμενη Διοίκηση όπου οι Συμβάσεις απορριμμάτων εκτελούνταν με απορριμματοφόρα του Δήμου, καύσιμα του Δήμου, συντηρήσεις-ανταλλακτικά του Δήμου.

 Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε και το κόστος του έκτακτου προσωπικού της υπηρεσίας καθαριότητας που για τα έτη 2011-2012- 2013 ανήλθε σε 1.110.000,00€ περίπου.

Η υπηρεσία καθαριότητας κατά το έτος 2015 πραγματοποίησε τις κάτωθι 

• εξασφάλιση της αποκομιδής και της μεταφοράς των απορριμμάτων.

• Καθαριότητα των κοινοχρήστων χώρων.

• συντήρηση των χώρων πρασίνου.

• φόρτωση εκφόρτωση βαρέων αντικειμένων.

• απομάκρυνση μπαζών και υλικών.

• δρομολόγηση προγράμματος χωριστής συλλογής γυαλιού.

• δρομολόγηση τοποθέτησης ειδικών μπλε κωδώνων προγράμματος ανακύκλωσης αποβλήτων συσκευασιών με το σύστημα ΜΠΛΕ κάδου.

• προώθησε την ιδέα της ανακύκλωσης σε όλους τους δημότες και ιδιαίτερα στα ΣΧΟΛΕΙΑ με στόχο να αποτελέσει αυτή καθημερινή συνήθεια

• Στηρίζει την ανακύκλωση και συμμετέχει στο «Εθνικό Συλλογικό

Σύστημα Ανακύκλωσης Συσκευασιών» με τον «μπλε κάδο», ενώ ενισχύει την προσπάθεια ανακύκλωσης των άχρηστων υλικών, για καθαρότερο περιβάλλον, υψηλότερο βιοτικό επίπεδο και εξοικονόμηση πρώτων υλών.

• προώθησε την εναλλακτική διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας (χάρτινες, πλαστικές, μεταλλικές, και γυάλινες συσκευασίες) με σύμβαση συνεργασίας με την «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ A.E.» (ΕΕΑΑ Α.Ε.). Το δίκτυο ανακύκλωσης αποβλήτων συσκευασίας αποτελείται από Τετρακόσιους σαράντα (440 μπλε πλαστικούς κάδους 1.100 λίτρων, που έχει παραχωρήσει στον Δήμο η ΕΕΑΑ ΑΕ.

• Για την αποκομιδή τους χρησιμοποιούνται δύο (2) απορριμματοφόρα ανακύκλωσης, επίσης κατόπιν παραχώρησης στον Δήμο από την ΕΕΑΑ Α.Ε.

• Μελετούμε την εναλλακτική διαχείριση αποβλήτων ειδών ηλεκτρονικού και ηλεκτρικού εξοπλισμού με σύμβαση συνεργασίας με την εταιρεία «ANAKYKΛΩΣH ΣYΣKEYΩN A.E» για ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών και λαμπτήρων.

• Ολοκληρώθηκε η διαδικασία σύνταξης εκπόνησης και εφαρμογής «Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης (Τ.Σ.Δ.) αποβλήτων» με έμφαση στη διαλογή στην πηγή , σύμφωνα με οδηγίες από τη ΔΙΑΑΜΑΘ , οι οποίες προτάσεις μας όλες έχουν ενσωματωθεί στον Περιφερειακό Σχεδιασμό τη Περιφέρειας ΑΜΘ . Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο Περιφερειακός Σχεδιασμός της ΔΙΑΜΑΘ και της ΑΜΘ έχει ήδη εγκριθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών.

• Είμαστε έτοιμοι , καθώς έχουμε επικαιροποιήσει την Μελέτη για κατασκευή Μονάδος Κομποστοποίησης , να υποβάλλουμε πρόταση στη νέα Προγραμματική Περίοδο 2014-2020

• Είμαστε έτοιμοι επίσης για την υποβολή πρότασης δημιουργίας  Πράσινων σημείων καθώς επίσης και

• Για την κατασκευή Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων ΣΜΑ στην δημοτική Ενότητα Ορφανού , προκειμένου να μειώσουμε το κόστος αποκομιδής και μεταφοράς των απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ Καβάλας.

 ΧΗΜΙΚΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ 

Να ανοίξουμε και το κεφάλαιο των ΧΗΜΙΚΩΝ ΤΟΥΑΛΕΤΩΝ , τις οποίες η προηγούμενη Διοίκηση είχε Χρυσοπληρώσει με τιμή 640 €/ μήνα με την μέση τιμή να μην ξεπερνάει τα 150 €/ μήνα. 

Συνολικά δαπανήθηκαν για την Μίσθωση χημικών τουαλετών ετών 2011-2012- 2013-2014 246.500,00€.

Είναι θέμα το οποίο διερευνάται από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Καβάλας, από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης,  ενώ παράλληλα έχει διαπιστωθεί έπειτα από διενέργεια Γραφολογικής Εξέτασης, πλαστογραφία στα Πρωτόκολλα Παραλαβής , στην οποία Πλαστογραφία βεβαιώνει το γνήσιο της Υπογραφής ο κ. Ξουλόγης.

Από τη νέα Δημοτική αρχή δεν μισθώθηκαν χημικές τουαλέτες.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ 

Για την Μισθοδοσία ειδικών συνεργατών για το 2013  80.000,00€  περίπου. 

Από τη νέα Δημοτική αρχή δεν προσλήφθηκαν ειδικοί συνεργάτες για το έτος 2015 καθόσον δεν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα. 

Από όλα τα παραπάνω γίνεται κατανοητή η τεράστια προσπάθεια που συντελείται προκειμένου να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη ώστε να μπορέσει να λειτουργεί ο Δήμος απρόσκοπτα και χωρίς εκπτώσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

ΠΑΓΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 

Πλήρης απαξίωση και καταστροφή βασικών αναπτυξιακών υποδομών του Δήμου Παγγαίου.

Ενδεικτικά αναφέρω το δασικό χωριό και το κάμπινγκ της παραλίας Οφρυνίου που θα μπορούσαν να αποτελέσουν βασικούς αναπτυξιακούς μοχλούς και πηγές εσόδων και αντί αυτού καταστράφηκαν ολοσχερώς.

 ΔΑΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ
 
Ολοκληρώθηκε η διαδικασία παραχώρησης του Δασικού Χωρίου σε ΚοιΝΣΕΠ και έτσι ήδη εξελίσσεται η αξιοποίηση των Δασικού χωριού μετά από πολλά χρόνια εγκατάλειψης. 

ΤΟ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΟΦΡΥΝΙΟΥ 

Κινηθήκαμε άμεσα για την αποβολή του ΕΠΕΝΔΥΤΗ όπως τον ονόμαζε η προηγούμενη διοίκηση , τον ΕΚΛΕΚΤΟ του προηγούμενου Δημάρχου , ώστε να επανέλθει η χρήση στην μονομετοχική και μετά από τις ενέργειες της Διοίκησης της Μονομετοχικής, της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου είμαστε στην ευχάριστη θέση έως την 30-6- 2016 να δημοπρατήσουμε το ΚΑΜΠΙΝΓΚ με όρους που εξυπηρετούν τα συμφέροντα των δημοτών μας και όχι των ημετέρων. 

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ 

Με την ανάληψη των καθηκόντων μας , έγινε ΦΥΣΙΚΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ των μηχανημάτων του δήμου, από διαπαραταξιακή επιτροπή, από την οποία προέκυψε η απώλεια κάποιων εξ΄ αυτών των μηχανημάτων , όπως και το γκρέιντερ, που μέχρι σήμερα αναζητούμε. Στην περίπτωση αυτή έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση , ενώ γίνεται ταυτόχρονα και εισαγγελική έρευνα. 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ 

Έχουν συνταχθεί και έχουν ψηφιστεί μετά από εισήγηση της Αντιδημάρχου κ. Δημητρακούδη Αποστολίας οι παρακάτω κανονισμοί που δεν είχαν γίνει παλαιότερα: 

• Κανονισμός Καθαριότητας

• Κανονισμός Κοιμητηρίων

• Κανονισμός Κοινοχρήστων χώρων

• Κανονισμός Λειτουργίας Παλαιού Τελωνείου

• Κανονισμός Λειτουργίας Αιθουσών Πολιτιστικών Κέντρων

 ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΥ 

Είναι γνωστό ότι ο προϋπολογισμός και το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου για το έτος 2015 ψηφίστηκαν τον Αύγουστο του 2014 από την προηγούμενη Διοίκηση γιατί έτσι επέβαλλε ο νόμος. 

Είναι επίσης γνωστό ότι δεν ψηφίστηκε καθόλου τεχνικό πρόγραμμα εκτελεστέων έργων λόγω παραδοχής της οικτρής οικονομικής κατάστασης 

του Δήμου από τους τότε διοικούντες και αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού.

 Και σαν να μη έφθανε αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να εξοφλούμε τις οφειλές και τις υποχρεώσεις που δημιούργησε η προηγούμενη διοίκηση που προέκυψαν από εκτελέσεις έργων , για τα οποία καυχιέται ο κ. Ξουλόγης ότι εκτέλεσε , αλλά εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να αποπληρώσουμε .
Χαρακτηριστικά ανέφερε ορισμένα (συνόλου 561.312,68O€) από αυτά τα οποία το 2015 έχουν πληρωθεί και ισχυρίζονται πως ουσιαστικά εκτέλεσαν οι Προηγούμενοι λέγοντας χαρακτηριστικά: 

Ο κ. Ξουλόγης επέλεγε να αποπληρώνει συγκεκριμένους εργολάβους, παρακάμπτοντας την ισχύουσα νομοθεσία και προκαλώντας έτσι πρόβλημα στην εύρυθμη και διαφανή λειτουργία του Δήμου μας. 

Αρχές μας στην Οικονομική Διαχείριση είναι : 

– Διαφάνεια

– Καθαρότητα παντού.

– Νόμιμη και ανθρώπινη συμπεριφορά προς τους δημότες στην αποπληρωμή 

των υποχρεώσεων τους.

– Καμία παρέμβαση στις προμήθειες.

– Πιστή τήρηση της ιεραρχικής Διοίκησης της Διεύθυνσης (υπάλληλος-

τμηματάρχης-διευθυντής), πάντοτε με έγγραφη εισήγηση, γνωμοδοτήσεις και 

απόφαση της διοικητικής ιεραρχίας του Δήμου, που παραμένει στο αρχείο.

 Πέρα από τα οικονομικά ο κ Αναστασιάδης αναφέρθηκε τις κινήσεις της διοίκησης στην Παιδεία, Σχολικές επιτροπές, τον πολιτισμό, Αθλητισμό, το τομέα πρόληψης και προαγωγής της δημόσιας υγείας, τα αδέσποτα, τα ΚΕΠ, τις αλλαγές στο μοντέλο διοίκησης των δημοτικών κοινοτήτων, τις κατασκηνώσεις, την ΔΕΥΑ κλπ. 

Δείτε ολόκληρη την ομηλία του Δήμαρχου Παγγαίου.

Facebook Comments
3,040 προβολές
X
+