Η ώρα που πέφτουν οι μάσκες.

Η ώρα που πέφτουν οι μάσκες.

smallΠολλά τα ερωτήματα ως προς τους λόγους και τα κίνητρα που ώθησαν τον εκδότη εφημερίδας της Καβάλας να γράψει εκείνο το τόσο ψευδές, ανεύθυνο, εμπρηστικό  και κατάπτυστο άρθρο που μόνο μίσος και ρατσιστικό μένος προκαλεί. 
Στο προηγούμενο άρθρο μας ΕΔΩ είχαμε προσπαθήσει πρώτον να αναλύσουμε πιθανές αιτίες που κάποιος δημοσιογράφος ολισθαίνει. 
Και συνάμα προσπαθήσαμε σε πρώτο ενικό να ρωτήσουμε  τον Σταύρο Δεληγιάννη γιατί έγραψε ένα τόσο συκοφαντικό άρθρο για τους 209 κατατρεγμένους πρόσφυγες της Ελευθερούπολης.
Η απάντηση του: Ότι έγραψε αλήθειες που κάποιοι δεν μπορούν να αντέξουν.

Ο Σταύρος Δεληγιάννης ποτέ δεν παρουσίασε ούτε ένα στοιχείο που να συνηγορούν ότι έγραψε έστω και μία αλήθεια στο συγκεκριμένο άρθρο σε αντίθεση με φορείς που διέψευσαν αμέσως το δημοσίευμα του, φορείς που είναι και άμεσα εμπλεκόμενοι με τα γεγονότα που ποτέ δεν ρωτήθηκαν από τον Σταυρό Δεληγιάννη, όπως η Μητρόπολη Ελευθερούπολεως και ο Δήμος Παγγαίου.

Ακόμα και μετά τις διαψεύσεις ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ  ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ εκδότης συνεχίζει να δηλώνει τα ίδια δηλαδή  περί ανωνύμων πληροφοριών και συνεχίζει να διατηρεί το κατάπτυστο ρατσιστικό Άρθρο του στη πρώτη σελίδα της δικτυακής έκδοσης της φυλλάδας του.

Το ερώτημα είναι ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ γιατί συνεχίζεις να ταΐζεις μίσος, γιατί μετά τις διαψεύσεις και την μεγάλη αντίδραση συνεχίζεις και το προβάλεις;

Είναι γιατί ΜΟΝΟ εσύ ξέρεις αλήθειες που κανείς άλλος δεν ξέρει ή μήπως γιατί υπάρχει κάποιο άλλο όφελος;

Όπως είχα γράψει στο προηγούμενο άρθρο σε ένα δημοσιογραφικό site τους ενδιαφέρει τα κλίκς γιατί είναι τα έσοδα από διαφήμιση.  Έγραψα επίσης πόσο είχε αυξηθεί η επισκεψιμότητα του συγκεκριμένου site και δίνοντας μόνο 2 απλά παραδείγματα πόσες χιλιάδες (shares) που οδηγούσαν στο δημοσίευμα του NEAPOLIS.GR. Από τότε εκατοντάδες Sites, χιλιάδες χρήστες του f.b προσφέρουν αναδημοσιεύσεις και παραπομπές στο NEAPOLIS.GR με αποτέλεσμα η επισκεψιμότητα αυτού το κατά τα άλλα ‘μικρού” τοπικού site με τις κάποιες εκατοντάδες ή έστω κάποιες σε μικρο αριθμό χιλιάδες ημερήσιες επισκέψεις,  τις τελευταίες  μέρες να δέχεται εκατοντάδες χιλιάδες και να ξεπερνά σε κλίκς σε σύνολο που ξεπερνάνε μήνες ύπαρξης του ή ακόμα να είναι αξιοζήλευτες από μεγάλα sites. Χτες μάλιστα στο παιχνίδι της τροφοδότησης με κλικ προστέθηκε και ο Μπογδάνος μέσω του SKAI κάνοντας αναφορά στο δημοσίευμα και το neapolis.gr

Αλλά ας δούμε και μια άλλη πλευρά: Τι διαφημίζει ο κ Δεληγιάννης μέσω του εμετικού του άρθρου και μάλιστα τι μας πουλάει τόσο έντονα αφού αυτή η νέα διαφήμιση καταλαμβάνει διπλάσιο και τριπλάσιο και πολλαπλάσιο χώρο από κάθε άλλη διαφήμιση στις σελίδες του.  

MIX NEAPOLIS

Λοιπόν οι καλοί νέοι “πελάτες” του κ Δεληγιάννη είναι το APF ή ALLIANCE FOR PEACE & FREDOM  για να δούμε ποίοι είναι που μάλιστα την Κυριακή έχουν και συνέδριο στη Αθήνα με θέμα “Ιδεολογία του Εθνικισμού”.

Google Wikipedia  

Screenshot 2016-03-24 15.20.14

Διαβάζουμε λοιπόν πιο πάνω ότι έχουν επαφές και δράση με τους συντηριτικούς στην Ουκρανία, ότι διατηρούν φιλικές σχέσεις με το Συριακό κόμμα baath του δικτάτορα Μπασάρ αλ Άσαντ .

Στα μέλη της οργάνωσης από την Ελλάδα έχουμε την Χρυσή Αυγή  !!!!!

Και μετά λίγα παραδείγματα από τα Νεοναζιστικά μορφώματα που απαρτίζουν αυτή την οργάνωση.

2 Σλοβακία Screenshot 2016-03-24 15.40.36

Το KOTLEBA η ρίζες του κόμματος είναι ακραίες εθνικιστικές, ρατσιστικές, αντί-σημιτικές  και ΝΕΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ.

ΣΟΥΗΔΙΑ

3

Στη Σουηδία ο Αρχηγός του κόμματος είναι ΝΕΟ ΝΑΖΙ και έχει συμμετάσχει σε ένοπλες επιθέσεις εναντίον άλλων ανθρώπων.

ΟΥΚΡΑΝΙΑ

azovneonazi

Για περισσότερα κάντε κλίκ ΕΔΩ WIKIPEDIA 

Τελευταία ερωτήματα:

Α) Τυχαίο; Μια εβδομάδα πριν το συνέδριο  του APF ήρθε η δημοσίευση που αύξησε δραματικά την επισκεψιμότητα στην σελίδα που προβάλει την συγκεκριμένη διαφήμιση και ως γνωστόν η διαφήμιση στο Internet είναι CPV  (cost per view) δηλαδή κόστος στην εμφάνιση (περισσότερα κλικς περισσότερα €). 

Β) Ιδεολογική ταύτιση; 

Ή Γ) Αλήθειες που μόνο ο κ Δεληγιάννης ξέρει και μόνο εκείνος αντέχει; 

Facebook Comments
2,621 προβολές
X
+